fredag, juni 19

love,


Joe brooks, vad man man säga. Han ger mig rysningar, han slår John mayer. han är vackrare, sjunger bättre och har bättre texter. Om det inte var så att jag har självinsikt och inser att han inte vill ha ett blont fan som springer efter och skriker att hon vill gifta sig med honom skulle jag redan sitta på ett plan. NEJ MEN VAD PRATAR JAG OM, sitter ju på ett plan till USA den .. nej seröst jag minns inte datumet, typ 3 augusti. fast då är ju problemet att han bor i stor brittanien hahah . oherregud vad pinsamt. jag kom inte på vad månaden jag skulle åka hette, så jag fråga danne "vad heter månaden som kommer efter juli, kan du snälla bara säga vad den heter så slipper jag skämma ut mig framför nån annan ? snälla? NEJ jag vet ! jag googlar , fan va smart jag e !" augusti heter det. Seriöst smart Sofia, jag eju totalt iq befriad. Men tillbaka till Joe Brooks - aka jordens sötaste kille. Im in love. Nästan, lite fejki sådär, som det ska va med idolkärlek.

Men det var inte alls det jag skulle skriva om , jag skulle skriva om något viktigt och seriöst ! men försent för det nu för inget vettigt kan komma av det här svammlet. Jag är trött jag har nämnt det ? Jag är blond, jag heter Sofia, jag vet inte vad månaden efter juli heter. Skulle det verka mer troligt om jag sa att jag hade druckit lite vodka summer saken? jaa det skulle det nog men då skulle jag ljuga. Den är inte öppnad, den är för imorrn.

GODNATT, jag ska sova och fundera på annat. Typ, Joe Brooks utan kläder ! yeah =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar