torsdag, juli 2

natt,


Gatufesten nu o sundsvall, var igår fast det var ju gratis dan så det var inte direkt bra artiser, inte för att det är det iår ÖVERHUVUDTAGET. Så jag vägrar betala tredagars utan kör utgång på lörda oxå. Igår var det förfest hos Brixton som fyllde år, vi åt buffe på fillipinskmat så jävla gott. Sen gick vi ner och såg Agnes, som var sämst. med betoning på sämst. Sen åt vi langos och gick runt och träffade folk. Sen var det typ ett coverband men det var världens drag endå - kanske för att alla var på kalashumör och ville hoppa och skrika, men jag tror knappast att bandet klagar.

Idag ska jag inte till gatufesten alls, utan startade dagen i bansjön och badade med Carru, när vi tillslut vaknat. Låg och fick lite mer färg på oss, sen var vi dum nog att inte ta med vatten så vart jäkligt jobbit. Men man får överleva. Har varit en lugn dag i övrigt. ikväll ska jag däremot ut på nattbad i bansjön igen. Vilket kommer bli jätte kul, ett bra alternativ ist för gatufesten. Men börjar peppa lördan, blir förfest på samma ställe och sen blir det härja.

Men nu håller jag på att dö av den satans värmen så ska gå och ta en kalldusch, hemskt att ha på datorn på sommarn blir så himla varmt. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar